underbara dagar!

Ha vart en underbar helg med grillning å lite fest i klastorp i fredags, kurtinen å sen hemma hos mig för mer fest på lördagen. Söndagen, umgås med de bästa hela dagen i solen. Och avslutade dagen med en tripp till skåne för ett bilköp till dodo:)

idag startades dagen med frukost hos min fina Olivia, sedan yatzy med Mollan å Danne å sen har jag bara vilat. Får se vad man ska göra ikväll..

Kul att de e lön i moon, men mindre kul när högen med räkningar är maxad. bläää!!



Jag är bara så himla glad!!!

/Plutten "Underbart"

Kommentarer
Postat av: lindis

Oh, vad härligt att höra att du sprudlar! Ja tyvärr, hann inte med någonting innan jag flyttade och jag som hade planerat så mycket! Nu är det tårtor i mängder som gäller vill jag lova. Plingar dig någon dag! Tjo tjo!

2010-05-25 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0