Jaha..

Då har man en fredag ledigt innan sedan jobb helg igen!

Vad har hänt i veckan tro, jo tisdag-ledig Va med Olivia hela dagen vi hittade på lite allt möjligt. Sedan på kvällen va jag i garaget en sväng å sen hos mollan, där också danne å stenman va :) fick paket av stenman som vart i thailand i 4mån. överkast å kuddfodral till sängen, mycket fint. Onsdag-Ledig Oliva överraskade med frukost, frallor å ost:) Hon e för go! Sedan blev de städning! Vidare för att hjälpa grabbarna i garaget där jag blev kvar till sen kväll. Så vi grillade där och lite så. de va gott! Torsdag-Jobb å efter de blev de film i klastorp. Myys!

Fredag-Ledig, de som e planerat e iafl ner till Défine. Å kalas hos syster vid 17tiden. Får se vad mer som hinns med:)

Har sett att skogarna är fulla av vitsippor och jag minns som de va igår vi sprang runt på ängen bakom huset i rolfstorp å plockade mängder med vitsippor för att ge till mamma. Så om jag hinner med ska jag åka å plocka lite:)


Längtar efter värmen, de e juh fortfarande jätte kallt! när kommer den?


//Plutten "Om jag bara kunde"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0