Jag lever:)

har inte hunnit känna efter men jag tror jag lever iafl. Sorry för dålig uppdatering men de har vart jobb å jobb. härligt! Å kvällarna har oftast avslutats med film i klastorp hos mina fina vänner!!

Jag skulle vid de här laget varit arbetslös men fått en vecka till än så länge, så bara fyra tomma veckor kvar får se hur de blir me dom. Sen har vi fått schema till långt in på hösten:) Så de känns gott!

Bara en vecka kvar til löön! ska bli grymt skönt att få en riktig lön:)

Vart ledig idag å haft en fantastisk härlig dag med goda vänner, yatzy, glass, grillning och bio:)
är ledig i morgon med, å har en hel lägenhet att städa, måste laga mat och lite annat. får väl se hur de går med det:) ska bli varmt i moon juh:)

Läs mer här!
Mobilblogg: http://www.bowmed927.blogspot.com/

/Plutten!! "fantastiskt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0