Ledighet..

3dagar idag, måndag å tisadag härligt! speciellt när vädret är så fantastiskt!

Jobbat typ hela veckan, va ledig i onsdags hämtade då min dator som gått paj men andreas lagade:) å sen cykla jag vidare till défine och sen tog vi en sväng till Kalmar, jag köpte ett lypsyl haha nej vi va där för att gurra skulle köpa en ny bil. och han köpte den. Trevliga timmar med grabbsen som alltid!

Hmm annars bara jobb, fick köra dodos crx med det gick fint, trots dom skrämt mig:)

Fick hem mina jeans igen, säger bara en sak cheap monday är inte gjorda för normala människor kroppar, men ska va pinnsmal om benen å as tjock i midjan typ. jaja jag har använt dom, dom sprack de första dom gjorde. hmmf. vet inte riktigt vad ajg ska göra. Älskar hur dom ser ut men inte hur dom sitter.

Tackar linda för skinnjackan, precis en sån jag ville ha:)

Ikea i moon, Äntligen har huvudgavlen kommit in till min 180 säng! å sne blir jag om de krånglar! Får se hur  de går! Kolla utemöbler också!

Idag vakna jag i lagom tid efter lite fest igår i bua och sen krogen. när jag vakna så såg jag hur vackert väder de va å gjorde ett ryck på balkongen! Slagits med julgrannen men nu e den bannemej död. äntligen! Sen sopade jag ett bra tag. så nu e där vårstädat! Kan säg att de va bra varmt å sen satt jag å sola i bara bikini. as varmt va de.:) kommer bli fint å sitta där å sola nu innan de blir riktigt strandväder. Sedan va de mat med grabbarna å sen garaget där jag mest satt å gottade mig i solen. Fästningen blev det också en sväng. för att sen avsluta kvällen här hemma med film! Fantastisk dag! Gillar sånna här dagar!


Måste ha en grill också, med vad ska jag ha för grill?


Dags å sova, ska göra ett ryck här hemma innan ikea. tvätta och städa! :) mamma å dom kommer juh hit på tisdag en sväng så, såhär kan de inte se ut!



Här var jag, å de va sjukt grymt. En av alla favoriter är socker!
♥ Kent!




Men du bara skrattar åt mig, förminskar allt till ett skämt
Men jag ser på din ängsliga hållning, din jagande blick att de känns



Natti//Plutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0