Jobb...

Och i moon har jag en dag ledig för att sen jobba 5:)

Vart 2 hyfsat lugna dagar på jobbet, å igår var jag avlösare igen, trivs väldigt bra med att vara det i bland. Dagen blir mer varierande då. För dom som inte vet så när man är avlösare så löser man dom som sitter hel i kassorna på deras raster, man brukar oftast ha 3st. Och när man inte löser så plockar man i kassorna, kör ut plock vagnar eller hjälper avdelningar. När man sitter hel sitter man bara i kassan hela dagen, så det är skönt att variera sig lite:)

I måndag var jag ledig å då var jag ute å rastade skorpan en del, sköönt att hon är bra igen:) och jag måste säg att jag saknat henne! Men nu går hon som en peng igen:) Min bil är en av mina bästa vänner:) de vet ni säkert redan:) Tog en sväng hem till therese som numera bor i tvååker, hälsade på henne lite och kollade hur hon fått det. Sedan så va jag å danne å tvätta hans bil å hängde lite vid fästningen, sen åkte jag hem å lagade mat å spenderade resten av kvällen i garaget med grabbsen:)

Just nu har jag de lite kämpigt igen, tänker för mycket igen, på allt och inget! Saknaden är stor! Och magen den gör ont! tror jag måste skärpa matvanorna ännu ett snäpp, mer potatis och mindre ris:) blivit ganska mycke ris på senaste.. Försöker varje dag klättra på min stege, kommer ett steg men trillar ner igen på kvällen. Förbenade stege de där!

Och jag tror jag lärde mig ett nytt ord i helgen, förbenade. Vem lärde mig de? säger de hela tiden.

Och drömmarna i natt, uch hemska äckliga sorgliga drömmar, låt mig få sova utan dom!

Nehe nu har jag skrivit på som vanligt, inget vettigt som vanligt. Men de e jag de!

Hoppas på en härlig ledig dag i moon inget planerat, mer än en låång härlig dusch på morgonen:)
Morgon promenad kanske, någon? hade vart trevligt med trevligt sällskap annars så orkar jag nog inte.



Nog tjatat//Plutten "jag försöker, men du vet"



Kommentarer
Postat av: lindis

Vilket underbart kort vännen, du är verkligen jättevacker! Känner igen detta hemska tänkande, varför kan man inte lära sig stänga av och bara låta det vara... Kanske ses vi idag :) Kraaaam!

2010-04-22 @ 08:52:13
URL: http://mittlivsstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0