Helgen över..

Japp första jobb helgen avklarad av 4:) fortsätter med jobb två dagar till, för att sedan egentligen vara ledig 3dagar men vad hände, musten gick ur mig när dom fråga om jag vill jobba torsdag också alltså mitt i de tre dagarana så då blir de ledig en jobba en ledig en. men jag kan inte säg nej när jag inte vet hur de blir de där 5 tomma veckorna.

Helgen har vart helt okej, ganska trött bara. fredag va jag med grabbsen, bilar å kom radior:) kul va de:) På lördagen va de hemma fest hos gurraberra å dodo. fick köra en del folk hit å dit. Men helt okej kväll! och idag efter jobbet har vi ätit å nu e jag hemma med min förbenade huvudvärk, som jag haft hela veckan. Treon är min bästa vän i sådana här tider.

Vart ganska hängig hela veckan, vet inte värför. de e som om energin bara har försvunnit. ingen ork. Jag vill typ bara gömma mig känns de som!


Gillar inte söndagar! Saknar!!!


//Plutten "drömmer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0