Fantastik helg!

Fredagen var det premiär grillning hos mig vi grillade kött å grillspett och till det bakad potatis och klyftpotatis:) Och självklart sallad till de. Blev lungt för min del och för vissa lite mer ös. förfestade iafl hos mig å sedan krogen en sväng!


Lördagen va de Team Emma dagen! fira hennes födelsedag. kl 12 var det dags för kallbadhuset blev flera dopp och då började drickandet också. riktigt mysigt! Sedan vidare hem för å snygga till sig inför kvällen. Ja och för att inte bli trött höjde jag musiken å cidren i bastun gjorde sitt sprang mest runt å sjöng som en tok. jag skrattade åt mig själv när jag insåg att jag pratade med mig själv haha. som sagt jag blir ganska pratig av ett par cider:)

När jag väl var klar bar det av till emma kl 17, där de var dags för mat. Planka typ å nybakat bröd, fantastiskt gott:) Kl 19 var de dags för sexparty å jag är stolt handlade inget denna gång! Sedan var de fullt ös å vi blev ganska runda under fötterna. vidare till krogen som vanligt kööö men vi hade kul i kön, oss går ingen före utan att få höra de om man säger så. hahah kul va vi. helt okej på krogen med tror jag. haha sen så va de dags för mig att cykla hem, cykeln har vart en bra vän denna helgen! Dock fick man ett samtal om slagsmål å jag blir arg å ledsen, fattar inte varför man slår ner någon utan anledning!! arg!


Söndag va de som vanligt käk på bästa med lite folk, och sen yatzy spel och filmkväll, 3 filmer blev de! Myskväll helt enkelt!


Tackar alla för denna helg, ska njuta av den mina 4jobb helger nu! uch ser inte alls fram emot de. Men så e de.

Sorry har inga bilder från helgen glömde kameran!

Ledig i moon med härligt!

Läs mer här!
Mobilblogg: http://www.bowmed927.blogspot.com/

/plutten "memories"

Kommentarer
Postat av: Lynn

...låter gott, det där med drinkar hi,hi

2010-04-22 @ 21:47:32
URL: http://www.videfine.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0