Bra dag..

Ja som sagt så jobbade jag extra idag, och var avlösare vilket gör att dagen går fort. Och jag blev fantastiskt glad när jag fick sluta tidigare, fick gå hem redan vid 18, första gången jag slutade tidigt sen jag börja iår. Snacka om härligt.

Å vad gör man inte då när man har extra fritid över, jo man lagar mat å kollar film med vänner. Sådana här dagar är bra! Desutom när man i morgon har en ledig dag! och det står massor på schemat som vanligt! bla, frisören och självklart kika in hos mina vänner på Défine. och på kvällen ska vi fira Sicka 20år. Dessvärre får jag vara nykter, då jag jobbar hela helgen. Men det blir kul ändå!

Borde egentligen, städa, bädda rent i sängen å plocka in disken i moon med.. Meen e man ledig så gör man lite som man vill. så får se hur långt jag kommer med det:) hahha


/plutten

"Tänk alla gånger som jag saknat någon att hålla om
Men somnat ensam, trasig, precis som vanligt
Jag har gråtit, tänkt på stunder då jag varit kär
Och alla gånger som jag drömt att du var här"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0